woensdag 10 juni 2009

Helaas geen camera bij de hand ...

Mijn kleine rat wou zich vandaag mooi maken voor haar mama’s verjaardag ! Terwijl ik onder de douche stond en Zenna zoals gewoonlijk mee in de badkamer vertoefde, wist ze zich meester te maken van mijn mascara. Ze ging er braaf mee op een bankje zitten. Na een tijdje vond ik dat ze wel ècht héél stil was, dus ik gluurde even door een kiertje tussen de douchedeur ... en wat zag ik: Zenna’s gezichtje helemaal onder de mascara; rond haar oogjes en rond haar mondje (jaja, ze observeert goed wanneer ik me voor de spiegel opmaak). Nu heb ik meestal snel een camera bij de hand, maar ik neem ‘m nog niet mee onder de douche! Helaas kan ik jullie dus geen bewijs leveren van haar creativiteit. ’t Was een schoon gezicht!
Britta.

Geen opmerkingen: