donderdag 3 januari 2008

vaccinaties

5 mdn+ (23 weken):
Voila, we zijn eindelijk weer bij de dokter langs geweest voor de vaccinaties. Normaal had ik deze al moeten hebben op 05/12/07, maar aangezien ik toen in 't ziekenhuis lag, werd die afspraak verzet naar vandaag 03/01/08.
- Vaccinaties: hexavalent (poliomyelitis, Di-Te-Per, HIB, Hepatitis B) en pneumokokken 7-serotypes
- Gewicht: 7,710 kg
- Lengte: 69 cm
... 't gaat snel!

Ik eet al sinds 2 weken elke middag een groentepapje (zo'n 100 gram), wortelen, witloof, courgette of venkel. Dat gaat vlotjes binnen! Weldra start ik met een fruitpapje. Borstvoeding ...? Die krijg ik helaas niet meer sinds gisteren, dit werd vervangen door flesjes van telkens 210 ml.

Als ik neerzit hou ik mijn rugje al flink recht. Als ik op m'n rug lig sla ik wild met armen en benen in de lucht. Ook in mijn relax ga ik hevig tekeer als ik opgewonden ben met een speeltje, hetwelk ik met beide handen perfect kan vasthouden! Ik leg duidelijk het verband tussen zien en aanraken. Wanneer mama mij knuffelt en kietelt, schaterlach ik!
Tandjes ...? Nog niks te zien.
Naar iedereen glimlachen doe ik al niet meer; waarom zou ik? Sommige mensen kèn ik gewoon niet! Vooral bij onbekende mannen komt er eerder een pruillipje te voorschijn.
Sinds vandaag maak ik ook blaasjes.

Posted by Picasa

Geen opmerkingen: