woensdag 16 april 2008

update

Even een update van enkele van mijn mijlpalen op bijna 9 maanden:

- ik klak met m'n tong
- ik wuif naar de mensen als ze "dada" zeggen
- als ze "bravo" zeggen, klap ik in m'n handjes
- als ze zeggen "dansen, dansen", dan wip ik op en neer
- als ik een korstje eet, laat ik iedereen proeven, ook Yuma, al eet die wel ineens héél mijn korstje op!
- als ze "aai" zeggen geef ik een kopstoot
- ik krab met m'n nageltjes aan allerlei materialen; aan m'n autostoel, aan 't lederen salon, aan 't tablet van mijn eetstoel, ... (zou dit genetisch bepaald zijn? Naar 't schijnt deed mijn overgrootvader dat ook!)
- ik doe high-five met de bommi als ik in de Quinny zit
- brabbeltaal: "aooo" = bravo!, en "awoe" = Yuma!
- kruipen? ... no way: ineens staan ja! Wanneer ze me aan m'n armen rechttrekken hou ik me zo stijf als een plank zodat ik sta en alles kan zien! Nieuwsgierig? Wie? Ik? Bijlange ni!
- tanden? ... nope, voor niks nodig! Ik zabber m'n korstjes wel wak!
- ...

Ah ja, mijn papa zegt dat ik de laatste tijd snel huil als ik m'n goestingetje niet krijg! Valt dit ook onder de categorie mijlpalen???

aai, Zenna xxx

Geen opmerkingen: